lördag 5 april 2014

3 dagar kvar

Var tar tiden vägen?
Jag vet, jag har frågat det förut,,,
Men allvarlig!!!

Nu har vi helg. En sån där fullspäckad variant som flyyyger iväg
Och sen är det vips måndag och då kommer jag hysteripacka,  vara kontrollfreaksmamma och vara så där fjöntigt orolig för att allt inte ska rulla på här hemma (har ju inte fattat att världen inte stannar utan mig) fast jag egentligen vet hur fantastiskt bra dom klarar sig utan mig och så så har dom ju älskade farmor här som sköter om dom dessutom men så är det där med packningen och den är ju svår , kommer vara helt hispig för att glömma något som kan vara viktigt men jag har ju hela natten på mig att ligga och älta varje minsta detalj i huvudet ååå sen
,,,är det tisdag

Känner ni genom era skärmar vilka stresshormoner som florerar kring mig????

Jag har i alla fall gått med i Storyteller. En ljudboksklubb.
Det kan vara bra både på sjukhuset och under rehabiliteringen. Ett litet problem är att det är väldigt lätt att somna när man lyssnar. Och då måste man leta upp ungefär vart man var när John Blund slog hammarn i huvudet.
He He

Det löser sig.
Nu tar vi den här dagen först
Kalas, genrep inför tävlingen och lite handling

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar