söndag 13 april 2014

Jag är Lyckligt Lottad

Idag är det Söndag
Jag ligger i min säng och fultittar på film på min dotters konto
Himla bra uppfinning det där
När jag inte tittar eller lyssnar på min platta så finns det en väldig massa tid att fylla
Tid har gett mig ett annat perspektiv här inne.
Jag har fått uppleva en natt som inte hade något slut, där varje minut var som en timme
Och jag kunde inte göra något åt det

Jag ska berätta min historia
Men inte idag
Jag mår i alla fall hyfsat, är lite medtagen och det största problemet är förlorad känsel i hela min tumme
Men  jag återkommer om det

Idag vill jag bsra ge er underbara människor därute ett livstecken
För jag lever
Tack för hjälpen på hemmaplan
Tack för alla tankar, meddelanden, kort, samtal  och besök
Tack för att ni finns
Det har gjort min tid här hanterbar
Den omtanke ni visat mig berör mig djupt

Imorgon ska jag hota upp en läkare så han släpper hem mig
Jag kan lika gärna ligga hemma där jag kan röra mig fritt och mår bra

Kärlek till er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar