torsdag 1 maj 2014

Nöjd :D

Kolla in högerkolumnen säger jag bara
Där händer det grejer
Är så sjuuukt nöjd att jag fick dit allt på sin rätta plats till slut
Nu kan ni se mina senaste foton på Instagram i flödet här bredvid

Vill ni följa mig finns jag som: mrslarsson71 på Instagram

Det finns andra som det inte går lika bra för
Telia operatören som skulle ringa upp mig inom en halvtimme har missat det uppdraget med ca en timme nu,,,
Läste nåt om att man borde döpa om dom till Felia,,,
Kanske ligger något i det?

2 kommentarer:

  1. Hej, mitt namn är Camilla Tornberg och jag jobbar för Telia. Jag beklagar att ingen ringt upp dig som de sa att de skulle, självklart ska vi ringa när vi lovar! Jag hade gärna tagit en titt på detta åt dig om det är något inom mitt kunskapsområde(fasta tjänster) men då jag förmodligen hinner sluta för helgen innan du hinner svara så rekommenderar jag att du kontaktar oss via telefon på 90200 eller via chatt istället. Då kan vi där se över varför ingen kontaktat dig som utlovat. Du når oss via telefon på 90200 och via chatt här:

    http://www.telia.se/privat/kontakt/chat

    Jag hoppas att du får en riktigt trevlig dag och en fin helg!

    Med vänliga hälsningar,

    Camilla Tornberg
    Telia Kundservice

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Camilla! Tack för ditt svar, det gläder mig att jag blir motbevisad :) Jag ska ge det ytterligare en chans nu ikväll och hoppas på det bästa. Det gäller installera fiber och support kring aktivering av play + som inte riktigt vill fungera. Det har strulat lite men jag hoppas jag får hjälp nu.
      Trevlig helg!

      Radera