onsdag 9 oktober 2013

Med orakade ben hos sjukgymnasten

Känner mig lyrisk
Hoppfull,,,
Hur man nu kan göra det med en livslång diagnos
Men har man haft riktigt ont så är det dom små små sakerna som gör det

För Jag har nog världens bästa sjukgymnast
Tror jag
Det känns så iallafall
Vi talar samma språk, förstår varandra
Och framför allt - Han väldigt duktig på det han gör

Jag vet inte om det är min koordinator, hon som är spindeln i nätet i MMR teamet, som har handplockat mina olika kontaktytor.
Eller har jag haft en fruktansvärd tur
Men är det du L så tusen tusen tack
Alla ha varit superbra
Första gemensamma mötet och avstämningen är den 15 oktober
Jag ser fram emot den.

Idag har jag beställt tapeter till vårat blivande gästrum/kontor
Rummet kommer gå i Vintagestil (tror ni jag har torp/lantlivsdrömmar så tror ni rätt)
Det kommer bli en fondvägg från Boråstapeters kollektionen "Falsterbo" klicka på länken för att komma dit:
Boråstapeters Falsterbokollektion


Vintage i 70-talsvilla - Javisst går det! I brist på annat ;)

Fondväggen kommer kombineras med Eco Sand som vi hade kvar nästan fyra rullar av från renoveringen i källaren efter vattenskadan.
Kommer bli riktigt fint tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar