tisdag 22 oktober 2013

Jag är en massmördare,,, Och sockerberoende

Vet inte hur många grodor som blev skickade till himlen idag på väg hem från jobbet
Snyft
Jag försökte att väja men någon stans finns en gräns för hur mycket man ska offra för en padda/groda
Är man från vischan har man hört historien om han som väjde för en hare och totalkvaddade nya Volvon,,,
Han är och förblir "Harräddarn" här i trakten
Vet inte om jag vill bli grodräddarn
Men jag hade oxå kunnat kvadda bilen för en hares skull - utan tvekan

Ikväll har jag bakat Dumle kakor med Vilda - för det hade jag lovat
Och har man lovat - så har man
Hur jävla kräkstrött jag än var så ska inte hon behöva lida för det
Och goda blev dom
För visst åt jag . massor!
Fy satan, jag måste göra något åt detta innan det slutar i katastrof

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar