torsdag 24 oktober 2013

Hur tar man det där?

Manliga gynläkare i alla ära - Ni gör ett toppenjobb!
I alla fall min. Han är jättebra
Men ibland kan det bli liiite dråpligt
Jag hade en telefontid idag inför en kommande operation
Lugn - Jag är inte dödssjuk - Men det behövs en operation
Thats It

Så lite coachning till er gynläkare:

Två saker som man kanske kan säga på ett annat sätt
(I alla fall till kvinnor i den äldre generationen)

  • "Det är lättare att se under operationen när vi kunnat rota runt där lite"
  • "Då får vi vem av oss som får den stora äran att ta sig an dig - He He"
Jag skrattade med honom, för han är sån - och det vet jag.
Jag tar det - Inga problem
Men hade det vari ten klimakteriestingslig kärring så kanske det inte blivit så bra
Men Varför ska det vara ett sån Hysch Hysch  om det?
Jag vet oxå att många har svårt med just den läkarkåren
Och det har jag full förståelse för
De tycker det är bättre att gå till tandläkaren - Om man ska dra en jämförelse

DET tycker inte jag

Have Nice Day!

Helrenovering av Jessica känns det som ;)
Vad är det mer som fattas liksom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar