onsdag 16 oktober 2013

Man ska int jäkt se

Ja hur går det med projekt gästrum nu då??
Jo det går framåt

Men det är viktigt med Vila,,, Ofta Både för matte och hund


Helgen spenderades ju i sängen och jag kan säga att jag inte är i direkt toppform fortfarande. 
Min kropp skriker sova
Men jag gör ju för f-n inget så varför???
Jag har fått order om att öka upp Gabapentinen till 2400 mg - alltså dubblat dosen
Kanske kan vara en effekt av det
Förhoppningsvis så "vänjer" sig kroppen vid det och det går över


Så här ser det ut  just nu beigt

Vi hittade en underbart klatchig tapet Alá 70-talet när vi rev de som sitter nu.
MurrGrön skulle man kunna kalla den
Det positiva är att man bara behöver ta en svamp och ljummet vatten så lossnar den övre tapeten plättlätt, bara att dra av. 
Och den murrgröna skönheten sitter som gjuten i sten och kommer få vara så.
Lite slip på skarvarna så är det bara å tapetsera sen
Men först ska det målas fönster - vitt.
Ska bli så himla skönt å få bort den bajsbruna färgen
Skulle vilja måla ALLA fönster vita (helst byta)
Men DET är en annan historia. Det finns annat som det är större prio på.



Den murrgröna skönheten

Det är sååå spännande hur det kommer bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar