söndag 16 februari 2014

Mellan 1an och 2an ,,,

Avsnitten alltså
I Cityakuten.
Jag har påbörjat säsong 5,,,
Så jäkla bra serie alltså!
Jag började se den redan när den startade sådär för en 19 år sedan
Och jag älskade den då, redan från starten och jag älskar den nu

Har nyss klämt i mig glass och massor av cholkadströssel
Ett slags farväl av det goda
Imorgon ska jag börja detoxa

Så jag ber er om förståelse om jag visar dåligt humör ett par dagar
Heja rop och peppningar mottages gärna
Däremot kan ni som tänker ge mig pikningar och dylikt hålla käft

Jag ber om stöd för det kommer jag behöva

Min lilla älskling följde med farmor och Dan hem till Norrköping lite hastigt och lustigt i eftermiddags.
Ett beslut som hon själv kom på var lite för hastigt kanske, så imorgon kommer  jag att åka och hämta hem henne igen :(
Hon var ledsen och saknade mamma när hon ringde förut och då blöder ju mammahjärtat.
Separationsångestens ålder har kommit men det går över om ett tag igen
Det är bara att låta det bero.
Vem vet - en god natts sömn så kan mammasaknaden gått över och hon stannar så som det var tänkt

Vi får se :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar