fredag 14 februari 2014

Du kom ihåg mig älskling!

Idag har mamma mor och jag gått på stan
Och fikat - Gofikat :)

Jag borde verkligen inte gofika men vad fan - En semla mer eller inte har ingen dött av
Fast det är ju just det där tankesättet som jag måste jobba bort
"Bara den oxå - SEN,,,"
"Bara idag med - SEN - IMORGON,,,"
"Jamen vi börjar på måndag,,,"
Fast det kommer ju alltid något i vägen!
Den där perfekta dagen att börja kommer ju aldrig

Börja vad?

Det nya livet. Det hälsosamma, NYTTIGA livet,,,

Nu måste jag börja. För jag ska bannemej vara i så gott skicka som jag nu bara hinner vara till operationen.
Nu får jag träna för att klara rehabiliteringen så bra jag kan istället för att klara vättern :(
Jag tror att man lättare kommer på fötter efter en sån här stor operation om man är vältränad
Ju bättre tränad man är desto bättre klarar hjärtat och hjärnan ingreppet och risken för komplikationer minskar,,,

Tror jag

Jag ska i alla fall göra så gott jag kan.
Fast inte idag - På måndag ;)

Min älskling kom ihåg mig - Tack mitt hjärta, Jag älskar dig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar