onsdag 19 februari 2014

En dag med mina tjejer väntar

Eller en halv dag
För vi är alla tre riktiga sjusovare :D
Vi ska ta en tripp till Kalmar, helt opretentiöst, egentligen mest för att umgås.
Kanske blir det ett besök på ett överfullt Leos
Kanske blir det ett besök på IKEA
Vem vet??

Helt klart står det att vi inte kommer shoppa massa onödiga grejer
TROTS att vi är tjejer
För jag har ju fortfarande inte fått godkänt hos A-kassan
Jag slutade den 20 december  och har inte fått en krona sedan dess
Jag började betala till Akassan och facket samma dag som jag fick det för ca 23 år sedan
Detta är tacken

Dom är jävligt snabba på att dela ut hotelser omkring sig
Gör du inte ditt så blir du avstängd
Gör du inte datt så blir du avstängd

Men vem fan ska hota upp dom för att det ska hända något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar