onsdag 1 januari 2014

Nya året inleds med lite träning

Idag har jag cyklat på trainern i 35 minuter och avverkat ett MAQ träningspass.
Mitt första
Men det gick bra och var kul. Framförallt höll jag mig till det planerade passet, viket är viktigt om jag ska hålla.
Det är ett femveckors upplägg på MAQ-övningar som jag ska ta mig igenom som en liten start på träningsåret 2014,,,
MAQ kommer jag köra enligt program tre gånger i veckan; Måndag, Onsdag, Fredag.
Tisdag, Torsdag och en av helgdagarna kommer att ägnas åt lite blandade aktiviteter
Här under finns länken med passet, måste hitta hur jag får in det i FunBeat

MAQ Träningspass

Länken visade tyvärr inte det jag trodde men här kommer lite info om MAQpasset

Övningspass A x 2
1. 10 st Knäböj med pinne över huvudet
2. 15 st / ben Utfallssteg
3. 5 st / sida Bålrullning
4. 10 st / ben Hamstring
5. 2 x 30 s Core, basic

Det vankas träningsvärk imorgon,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar