måndag 20 januari 2014

Nu skiter jag i den där jävlen

Vem har skitit ná på näsan nu tänker ni
Jo det ska jag tala om: Mr 8 veckors jävla förkylningsvirus!!!!!
Han kan dra åt h-vete rent ut sagt!
Jag hinner inte få in ett träningspass imorgon -  så han har ett dygns tidsfrist att lämna kroppen,,,
För sen kör vi - med eller utan förkylning - för jag fixar inte att gå och INGENTING GÖRA
Håller på att bli en gnällig superbitch - Uäääee

Imorgon,,,  har jag ett spännande frisörbesök (som kan sluta med att jag faktiskt helt frivilligt blir gråhårig ;) Lite fusksol och så en MRröntgen i Jönköping på det = Heldag
Och på Onsdag - Ja då ska jag vara fit for fight för det viktigaste mötet - ever

Så sänd mig en tanke då är ni snälla (Och bara snälla tankar, annars får ni tänka på nån annan)



Ikväll har har Vilda och jag bakat bullar och semlor - MUMS!!!
Ack så onödigt för min del :P
Men jag har bestämt mig för att inte hålla på att tramsa och utesluta massa saker utan bara träna träna och träna ännu mer istället!
Sen behöver man ju inte överdriva ätandet - sunt förnuft helt enkelt
Det är bara en PT som saknas!! Är nån sugen så hör av er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar