måndag 18 november 2013

Long time No See - Micro Time Out

Men Nu är jag tebax
Har inte haft energi att ens sätta mig vid datorn
En liten micro timeout liksom
Man behöver det ibland
Jag har fått jättebra övningar av psykologen som vi tränar
När jag är färdig kan jag hitta en microtimeout för kropp & hjärna
En eller ett par minuter - Sen är man fix färdig för fajt igen :)

Idag kom vår efterlängtade bil hem!
En lite bitterljuv känsla är det allt
Hade vi gjort denna investering om jag vetat om att jag skulle bli arbetslös?
Troligen inte men nu är det som det är så nu får vi glädjas att lyckan och njutningen att köra en språjlans ny bil. Lukten, känslan - Allt är skinande rent och man törs nästan inte röra den,,,
Jag nästan längtar till morgondagen så jag kan ge mig ut och köra!!!
Säljaren på Bilteknik har varit helt underbar och vet ni - Jag fick blommor :)
Som plåster på såren för att det dröjt lite med leveransen
Vilda fick ett flygplan från Disneys film, asfaltskritor och en påse med jättefina kulor
Och vad fick Ken? Jo Ken fick betala ;)
Men jag lät honom ta premiärturen hem
Snällt va?




Passar perfekt på köksbordet
TACK Bilteknik!

Färska blommor livar upp och gör vardagen lite roligare

Borde ta det till vana att fixa en bukett till helgerna.
Det behöver inte ens vara en bukett utan det räcker i
vissa fall med en enkel snittblomma


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar