onsdag 27 november 2013

Dags för operation idag då

Usch då
Är nervös faktiskt
Idag är det ingen stor operation och den har inget att göra med min nacke
Det är lite saker som behöver justeras efter Vildas snabba nedkomst till världen
Hon hade lite bråttom :) Kroppen hann inte med
Men det är ändå en operation så jag har fastat sen inatt - helt enligt doktorns order
En kopp Kaffe innan 06 och ett glas söt saft efter det
Nu har jag bara den trevliga duschen kvar med Descutan
Har ni tvättat er med det någon gång?
Descutan = Sjukhusdoft
Och man får inte ha balsam eller några produkter i håret - ja ni kan ju tänka er hur det ser ut sen,,,

Så vad är jag nervös för?
Jo jag är nervös för att inte vakna mer
Jag tror många är det som som ska sövas
Jag vet hur duktiga dom är och allt det där
Men jag är ändå nervös

Mamma och Amanda ska följa med som chaufför och moraliskt stöd
Jag hoppas dom unnar sig en tur på stan när dom väntar och att de tar en fika på Tant Grön

Sååå - Ha en underbar dag därute
Ta vara på Livet
Och så hoppas jag vi ses i kväll


Nu gör ni ett bra jobb!!!!

2 kommentarer:

  1. Detsamma Jessica och ett Stort lycka till. Sänder en riktigt stark styrkekram till dej. Vet hur du känner..tycker heller inte om känslan innan sövning..
    Va rädd om dej!! =)

    SvaraRadera