torsdag 28 november 2013

Gör det ont när du bajsar?

Dagen har spenderats i liggande ställning
Jag vill helst inte röra mig överhuvudtaget kan jag säga
Kom att tänka på en gammal urvuxen badring som jag snubblat över nere i källaren ett antal gånger och svurit över så mycket att vore glödhet.
Och vilken lycka när jag tagit mig ner för alla jäkla källartrappsstegen - Den fanns kvar :)
Så Vips hade jag fixat en sittring Alá Hello Kitty !!
Jag kunde åtminstone sitta när jag skulle äta ikväll med hjälp av "sittringen"
Nöden är uppfinnarens moder,,,

Vilda har haft huvudbry om var stygnen sitter egentligen
Hon har tydligt deklarerat sin nyfikenhet och vill hemskt gärna se dom
Så vad säger man då till en nyfiken sjuåring
Jag vill ju hemskt gärna VERKA pedagogisk å så men alltså,,
Det bästa jag jag i mitt usla tillstånd kunde haspla ur mig var typ:
"Du kan inte se stygnen på magen, dom sitter inuti och nere i typ rumpan"
Varför var jag ens orolig?
Hennes enda reflektion var : Gör det ont när du bajsar ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar