lördag 27 oktober 2012

Sova Över

Minns ni hur spännande det var? Hur man längtade och tjatade på sina föräldrar om att få sova över hos varandra.
Idag ska mitt lilla hjärta sova över hos sin bästa kompis för första gången.
Fick nyss ett mms med en bild av två sovande prinsessor som lekt, fnittrat och FAKTISKT somnat!
Jag är så lycklig över att hon faktiskt gjorde det - somnade alltså.
Och jag är lycklig för hennes skull, att hon kan känna att hon är liiiite stor och klarade av att sova borta (jag förutsätter att telefonen inte ringer inatt)

För jag kommer ihåg hur jag var när jag växte upp,,,
Man skulle sova över och det var såååå spännande och roligt. Allt gick alltid bra ända tills det kom till själva sänggåendet och sovdags.
Då fick Jessica ont i magen och fick åka hem - VARJE gång

Undrar om mina föräldrar hade vadslagning till slut om det skulle bli sova av eller inte?

Saknar min lilla i sin säng därinne

I morgon bär det av till Kalmar med mitt stora hjärta på danstävling!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar