tisdag 16 oktober 2012

Något att längta efter

En sedan länge efterlängtad Spa helg i goda vänners sällskap har äntligen blivit verklighet.
I slutet av November i mörkaste gråaste höstrusket drar vi till mysiga badhotellet i Tranås och skämmer bort oss själva.

För det är vi så jävla värda

Massage, nån trevlig ansiktsbehandling så man ser tjugo (minst) år yngre ut, god mat å dryck och massa massa skratt står på menyn

Idag har jag lärt mig knep och knåp i Configurasystemet hos Anna Karin i Eksjö. En massa bra ideér om vitvaruavdelningen kläcktes och jag tog lite kort på deras godbitar.
Så i möra blir det att sätta fart!

Mitt efterlysta headset till jobbmobilen har återfunnits, dock inte av mig utan min något irriterade man,,,
Efter mycket tjat i två dagars tid nu om var f-n det har tagit vägen, om han sett till det eller möjligtvis flyttat på det, eller lånat det???? För jag har det då inte. Och jag har tittat i min jobbväska hundra gånger typ och nästan plockat ut ALLT men nää.
Ikväll fick jag rycket och systematiskt vänt ut och in på varje rum, varje möjlig och omöjlig låda MEN nääää

"Har du tittat i din väska, Är du verkligen säker på att det inte ligger där i??" undrar mannen
JAAAAAAA!!!! Det är jag

Han behöver bara sticka ner handen i väskan för att sen dra upp headsetet,,,,,

Jag lovar att jag rivit igenom den två gånger redan ikväll -TVÅ!
Vad säger man?
Ja min man sa iallafall God Natt och gick å la sig. Han tyckte väl att ord var onödiga liksom
Tja , jag kan väl hålla med honom,liiiite.
Och jag ska verkligen be om ursäkt när jag lägger mig för att jag låtit anklagande. Att han kanske sover då kan ju inte jag rå för. Jag har ju iallafall sagt förlåt, det måste ju gills?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar