torsdag 5 juni 2014

Livet nu

Jag har funderat mycket en period nu
Mycket tankar

  • Om framtiden
  • Om hälsan
  • Om mitt liv


Därav inget skrivande här med risk för att tråka ut er till döds

Men nu är jag på G :)

Jag har kommit igång med min uppbyggnadsträning ordentligt
Mitt mål är att gå i snitt en timme per dag - För då mår jag bra
Både kropp och själ mår som bäst när jag får upp pulsen och ta ut mig lite
Jag är inne i en ljudboksfas - Jag avverkar böcker på löpande band under mina långpromenader
Ljudböcker Is Da Shit!!!
Nu går jag i snitt 7 -8 km per dag och det är dags att sätta upp ett mål (eller två) att sikta mot där framme.

Klicka här för att se dagens träningspass

Jag skulle så gärna vilja kunna springa igen så det är min dröm och ett av mina mål
Men jag behöver klartecken från läkaren
Så det är en sak som jag kommer ta upp vid återbesöket
Sen vill jag ut på fjället,,,

Sverige är fantastiskt

Allt blommar och det är underbara färger ute nu

Både Hund och barn är nöjda nu och myser i soffan
Jag har med all säkerhet den mest vältränade lilla Parson i trakten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar