tisdag 24 juni 2014

I kärlek och hat

Idag har jag inte gjort någonting
Totalt förbi
Helgens strapatser tog till slut ut sin rätt
Obarmhärtigt
Lillfisen fick jag väcka vid 10!!!
Hon var helt klart i behov av att sova ut så det fick hon göra men det kändes onekligen konstigt att hon låg och snusade när jag gick upp.

Jag var tvungen att ta ett kort på skylten som Vilda gjorde idag och som satt på ytterdörren.
Kärleken den kärleken ♡
Jag blir så full i skratt och alldeles varm när jag ser och hör barnen här ute på gatan.

Dom andra två bilderna är vyn från mitt yogapass ikväll

Man är lyckligt lottad när man kan utöva en sport med en samtidig bedårande utsikt

Himlen var orolig men det blev inget av det

Nu Säsong 2 av "Orange Is The new black"
Jag bara älskar den serien
Svart humor i fängelsemiljö
Se den
Ligger på Netflix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar