måndag 5 november 2012

Så kom då förkylningsbaskeluskerna till Kullvägen


Vilda har feber och är dyngsnorig - Yea!
Ska väl inte stick under stolen med att jag med känner mig lite hängig
Precis rätt vecka kom de oxå, kunde inte kommit lägligare
Ken har inplanerade byggen med konstiga tider i Västervik och jag har en ganska full kalender och som visar att jag ska på utbildning torsdag och fredag i Växjö.
Som jag längtat!
Ska och lära mig om Marbodal och ritprogrammet som vi använder (och som jag redan ritar i ;)
Jag fick tom lära min egen mentor saker härom veckan som han inte visste.
Jag <3 Datorer = sant
Så Det finns liksom inga som helst planer på att själv bli liggande,,,

Det finns fan inte i min värld ens-  för på utbildningen SKA jag
Så det så
Det finns piller för allt - fråga mig - bara man håller sig upprätt och vaken
"Mrs dosett 2012" - det är jag liksom

Imorgon får lilla hjärtat var hos mormor och morfar så jag kan jobba. Hon är inte jättesjuk men har ändå temp så skola är uteslutet.
Hon är nog hemma till på torsdag för det absolut ingen idé att släpa dit ett halvpiggt barn för då är vi snart tillbaka hemma igen
Önskar bara att fler tänkte så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar