tisdag 13 november 2012

Idag är det tungt

Har nyss baddat upp ögonen och tagit mig till fåtöljen.
Hur jag mår?
Jaaa, om man säger så här: Jag har mått bättre,,,
Har åkt på en dunderförkylning med ögon inflammation som grädde på modet.
Och sjuk kan ju alla bli och det här är ju ingen livshotande grej
Men just idag!!!!

Och vad är det idag?
Jo ser ni- ett helt jäkla år har jag väntat på denna dag.
The final battle, " Breaking Dawn 2" har premiär i natt och JAG skulle varit där med min älskade Amanda.

Jag är sååå besviken.
Bjuder på en sjukbild att skratta åt som omväxling till alla top noche?-bilder som jämt läggs ut.
Det här är jag- varken mer eller mindre.

Nu ska ska fortsätta med självömkningen och spä på det "dåliga mor samvetet" lite.
Mitt barn fick tydligen inte med sig varken frukt, jympakläder eller låneböcker.
Nu ska det där jävla dagsschemat upp så alla kan läsa sig till vad som ska med och vad som händer - Dag för dag.

Kram till er där ute!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar