måndag 17 september 2012

Morgonchill

Lovely morning :)
Jag vet inte om det är ett sadistiskt drag att njuta av att vara den som får ligga kvar i sängen när min andra hälft tvingas ur av väckarklockan,,,
Men jag gör det - känslan av att det inte är just jag som ska sätta ner fossingarna på det lite morgonkalla golvet - I like IT :)

Förmiddagen har spenderats framför datorn och jag har beställt finfina märklappar till Vildas kläder och saker - Hon har en förmåga att droppa saker där hon befinner sig just då utan närmare eftertanke på det sen.
Det innebär tex att vi skulle kunna förse ett fotbollslag med udda strumpor, var dom dom andra tagit vägen? Ja det vete katten¨- men inte fn är dom här ialla fall

Nu ska jag bege mig till duschen tror jag och försöka få ordning på både mig själv och lillfis inför tandläkarbesöket

See you later

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar