söndag 16 september 2012

Det här med hösten hörni,,,

Tycker jag jag känns riktigt riktigt bra.

Jag kan inte hjälpa att jag längtar till varje ny årstid, jag har ingen "bästatid"
När vi är på slutet av sommaren, så längtar jag efter dom klara dagarna med hög luft, mörka kyliga kvällarna, kalla lakan att krypa ner under på kvällen, värmen framför brasan och oändligt antal tända ljus,,,

Och När vi har haft höstrusk ett tag så kommer längtan efter den första snön och allt härligt som har med vintern att göra.
¨
Så fortsätter det - årstid efter årstid

Helgrapporten kan väl sammanfattas med jobb för min del men ändå med mycket trevliga inslag såsom familjemiddag med Amanda och Oskar på china.
Ett litet inslag av självstympning på jobbet idag gav ju oxå ett litet oväntat break med sjuksyster som fick tejpa ihop lilla fingret

Nä nu ska jag kolla dumburken och ladda för återbesöket hos tandläkaren med lillfisen imöra
DET kan behövas efter den smidige f-ns kommentar sist


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar