onsdag 26 september 2012

Always addicted to something,,,

Jag tror jag bär på en beroendegen av något slag.
Helt seriöst så är det alltid något jag fastnar i.
Det är väl helt okej när det rör sig till typ träning, hälsosam mat,,,,,
Men nu - Nintendo 3DS????

Alltså shit !
Här gnäller jag på Vilda att hon blir helt fast i spelets våld när hon börjar - Och vad gör jag?
Sitter med  Super j-la Mario till två inatt och kan bara inte sluta!
Schysst morsa! Stackars barn,,,

Nattar barnen och stjäl deras spel MOhahaha!

Så idag är jag rätt så mör, vilket är helt rätt åt mig. Varit hos tandläkaren och jag hade inga hål :D
Däremot måste han borra upp rotfyllningen för det troligtvis växer bakterier i en av de döda rotgångarna. ÄÄÄÄÄÄÄäääääääääääwww

Nehepp, dags å fixa middag och sen blir det fotbollskul för Vilda

Hon är nog rätt trött efter det och vill lägga sig å sova,,,
Med en gång

Och när hon sover så kan det ju inte göra nåt om jag skulle spela liiiite
Eller hur?

Ni som INTE tröttnat på wordfeud så finns jag där som lillsnuffsa ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar