onsdag 22 februari 2012

There Is hope

Först och främst för jobb imorgon :D Äntligen!
Vildan pussan Larsson fick åka till mormor och morfar ikväll och var överlycklig för det - skönt
Mindre skönt var att maken helt otippat stod innanför dörren lite väl tidigt på en vanlig eftermiddag för att vara honom - och då börjar man ana oråd,,,
Och mycket riktigt han har fått fluensan -skyhög feber, ont i kroppen och snorar Uuuuuäääääe
Sen peppar jag för träning wieeeeeeeeee träning träning träning :D Ska börja cykla till jobbet omg. Inte imorgon men kanske nästa vecka i alla fall. Följer en trevlig blogg av Jennifer o ch dom har startat magpeppveckor med inskick av bilder FÖRE & EFTER. Blev sååå sugen att vara med men missade sistadatumet att skicka in :( Så jag får väl ha egna magpepparveckor här med före och efter bilder
Beware - jag tar inget ansvar för känsliga tittare
FÖREbilden kommer vilken dag som helst
Soooo there is hope för min mage till Beach 2012

Vill dela med mig av en fascinerande kille, och väldigt väldigt snygg i grund och botten. Rick Genest heter han.
Kolla in detta och fråga er VARFÖR?



There Is Hope for everyone - I know IT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar