tisdag 21 februari 2012

Dags för nya mål & utmaningar

Nu känner jag att det är dags att utmana mig själv, eller rättare sagt, min kropp lite. Jag har verkligen gett lugnet och medicinerna en chans men jag blir ju inte bättre.


Jobba måste jag - så är det men jag kommer kanske inte orka att jobba heltid så som det ser ut idag.
Det FINNS ett liv bortom pengarna, ett liv med min familj som man ska orka med och kunna njuta av.
Det är inte rätt vare sig mot dom eller mot mig själv att komma hem som ett lik och vara helt jävla förbi varje dag - bara för att jobba sina 100%
Ja - man behöver pengar -vi oxå men vi får väl omprioritera helt enkelt
Men vi får se för jag ska testa en annan variant innan jag går ner i tid, jag är nämligen helt övertygad om konditionen och träningens effekt på smärta och läkning av både kroppsliga och själsliga sår.
Jag ska helt enkelt träna bort värken, en del av den i alla fall
Det kommer bara ge positiva vinster.
Hjälper det inte mot smärtan kommer jag i alla fall bli jäkligt fit! Ha!



Såååååååååå det behövdes inte många minuters funderande innan jag anmälde mig till tjejvättern
YES!!! längtar såå mkt att få hoppa upp i sadeln igen

Nu jävlar kör vi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar