tisdag 21 februari 2012

Ordnat ett Bidrag till "mailet som gick fel",,,

Sitter och väntar på att kunna ge Vilda sin nattdos av febernedsättande,,, Sen hoppas jag att febern håller sig i schack tills imorgon bitti.
Hon har haft runt 40 grader hela dagen :(
Jag tycker det är sååå obehagligt med feber på nätterna . Usch och fy

Sitter oxå och funderar vem som kan ha fått ett lite VÄL flörtigt mail av mig igårkväll?
Skulle skoja lite med min teknikfientliga make som nyss skaffat sig en mailadress (läs VAR TVUNGEN för  den nya telefonens skull)
Men mailet kom aldrig fram - så det kan finnas någon själ därute som undrar va fan den där Jessica är för typ,,,
Men det bjuder jag på. Vi hade rätt kul när det kom fram :)

Fixat min nya Header med - Vad tycks?

Kram//Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar