måndag 19 september 2016

Rätta beslut är inte allltid lätta beslut

Jag har ju ett filter någonstans mellan impulserna och förnuftet som för en gångs skull verkar att fungera.
Det fungerar så att, eller borde fungera, när dom här sakerna som förnuftet stoppat redan i begynnelsestadiet får mig att tänka med hjärnan - och inte bara hjärtat.
Jag valde att inte delta på Action Run Norrköping med syftet att spara mina knän och inte riskera några skador inför Lidingöloppet.
Ett val som sved i hjärtat kan jag säga men det var absolut det klokaste val jag gjort på länge.

Var ändå på plats i Norpan och kunde känna in lite ocr-känsla och titta på alla galna människor som genomförde loppet.
Lyckades fånga några av mina Teamkompisar i Team Hybrid fitness på bild dessutom

GirlPower !


Tränaren själv in action


Två andra bustroll in action. Det här är kärlek <3


Alltså dom här två <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar