måndag 15 februari 2016

Äntligen mot En Svensk klassiker igen

Förra gången jag var på väg mot klassikern slutade det i en katastrof med trasig nacke, operationer, veckor på sjukhus och lång lång rehabilitering.
Å andra sidan var läkaren tydlig med att om jag inte haft den fysiska konditionen jag hade då så hade det troligtvis slutat riktigt illa,,,

Fem år har passerat nu, så nu gör vi ett nytt försök
Fem år av smärta, insikter, hopp och envishet har gjort mig redo
Inga mediciner i världen kan ge mig den lyckan och smärtlindring jag känner efter ett träningspass
Så nu kör vi!

Kommer att skriva här om mat, träning, blod , svett och tårar
Min väg mot MITT mål

Mot en Svensk klassiker
I Can I Will - Strength Is A Choiche




Nu fattas det bara en biljett till Vasaloppet :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar