torsdag 6 november 2014

Antal timmar på cykel är det som räknas i slutändan

Ja det var vad jag tog fasta på efter vi lyssnat på Glenn Magnusson
Och som jag faktiskt tror på
Det är bara att nöta röv som gäller alltså för att få en så fin upplevelse som möjligt är i juni nästa år.
Ganska självklart egentligen men man behöver höra det
Ska skaffa en mountainbike så jag kan cykla under hösten och vintern tills det blir dags att byta till racern.
Trainern står på plats där nere men det är en sån där absolut nödlösning när vädret är totalt kaos utomhus.
För det finns roligare saker än att sitta på en trainer
Jag lovar

Håller på att lägga upp planerna och träningen inför kommande år och Vätternrundan är ju bokad och klar men jag skulle allt vilja få in lite fler lopp.
Göteborgsgirot är i Maj och det kanske kan vara en bra "pulsmätare" var man ligger i formen
Skulle vilja ha något att fortsätta träna för efter Vättern, något som ligger i Augusti - September

Varit i skolan idag och fortsatt Hälsopedagogiken.
Superkul och intressant
Väntar med spänning på omdömena

Mot skolbänken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar