söndag 24 augusti 2014

Nostalgitripp D´luxe

Det här blir ett bildinlägg
Rakt av
Hittade gamla CDromskivor med bilder på :D
Satan i gatan va kul!
Jag visar dom - med viss rädsla - Och stooor glädje

För visst har det hänt en del sen dom togs,,,

Lägger upp dom i tidsordning - äldst överst

Öland min bror och jag År ca 78-79?



Plåtning i Hembygdsparken Hultsfred 2003
Väldigt korthårig,,,

Här känner jag knappt igen mig själv,,,

Kroatien 2005
Är vi inte ett tjusigt par så säg?
Att jag ens haft en sån mage är ett minne blott


Älsklingar <3


Bygge av något??
2005 kom Svea till oss

Kolla storleken på Svea jämför med hammaren så
ser man hur liten hon är

Valpar kan somna när som helst hur som helst
Sötpöt

Min hunk
Så här stor kan man vara när man är gravid,,,
Jag var tvungen att hålla upp magen
Kortet är taget kvällen den 12/7  2006


Vilda föddes 16/7
Och vaktades noga av Svea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar