onsdag 27 augusti 2014

If Life is a Bitch

Well

Then Im the royal fucking Queen of Hell

När livet stänger en dörr för dig
Öppnas en annan någonstans
Om det inte är en dörr så i alla fall en liten lucka

Det svåra är att våga ta den lilla luckan
För du vet inte vad som finns där bakom

När besluten väl är tagna - Gläds åt det
Ångra inget
Älta inte "om" "men" och "ifall"

Men våga ta beslutet

För vad är det värsta som kan hända- Egentligen

Idag har jag tagit mitt beslut
Att inse att det här är det bästa för mig har varit Skit svårt
Men nu har ett lugn infunnit sig

Äntligen

Så vad är det jag bestämt mig för?

Jag ska sätta mig på skolbänken👍👍👍

Nu ska jag se sista avsnittet av Game of thrones
Snyft

Men två säsonger till är kontrakterade
Frågan är bara när de kommer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar