fredag 10 maj 2013

Kommer ni ihåg mig?

Ha ha ja jäklar vad lång tid sen det var jag var här,,,

Har haft en djup dipp i hälsan och jag har helt enkelt inte orkat engagera mig (ska erkänna att min dator oxå bidrar till oengagerande då den är på väg att krascha)
Har fått ransaka mig själv rejält och börjat få se verkligheten i vitögat vad gäller min kropp. Jobbar just nu halvtid för kroppen säger NEJ med stooooora bokstäver till andra alternativ.
Och det är tufft att erkänna för sig själv att det är så.
Om det vore så väl att det bara handlade om mig så hade jag säkert försökt att kämpa och bita ihop ett tag till.
Men det är fler som drabbas av mitt envisa jag, mina nära och kära, mina kollegor. På olika sätt men ändå.

Nu ska jag fixa i ordning och åka iväg för att jobba mina fyra timmar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar