torsdag 14 mars 2013

Mörkt


Blond får jag bli senare. Jag har ju roligt ändå :)
Imorgon får jag fixa lite på lunchen men annars är jag redo för lite paaaartyy!
En två tre fyra - Jag är en partymyra!
Vilda till pappa Ken när han hämtar ett glas juice till henne:
"Pappa, är det okej om jag kallar dig gullet?"
Ja vad säger man? Redan världsklass på "lindapapparuntlillfingret"
Ytterligare ett exempel på detta:
Jag säger till Vilda att hon får köpa något för sina pengar när hon och Ken ska till stan. Pengarna är ca 70kr och jag sa att hon tex kunde kolla in nån ny schleich -häst som hon samlar på.
Ja hon MÅSTE Ju lära sig sambandet med det hon har att röra sig med och det hon kan köpa. (Pappa Ken har talat)
Och det är ju helt okej. Vi är helt överens.
När dom kommer hem har hon med sig TVÅ djur från schleich,,,
Och pengarna hon hade med sig räckte knappt till en.
Jamen Hur gick det till då?
Den damen kan :)
Puss på er!
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar