lördag 2 februari 2013

Schlageryran är igång!!

Igår var en uppochnerdag,,,
Dagen började med läkarbesök. Fick lite lugnande utskrivet inför flygresan men läkaren insisterade även på en ny magnetröntgen på nacken och en remiss till smärtkliniken igen :(

Sen bytte vi den fysiska smärtan och besvikelsen mot sorg och tog farväl av Bertil i kapellet. Jag tycker om kapellet för att det längst fram vid altaret hänger en stor vacker målning av en grön härlig sommaräng med lite blommor på istället för Jesus uppspikad på ett kors.
Sommarängen ger en hopp om något fint efter detta,,,

Att sedan helt ställa om för att fira en 40åring var inte helt lätt och jag gick hem rätt tidigt.

Idag har vi varit på stan och fikar med familjen och jag shoppade lite träningskläder - För det tyckte jag att jag var värd :)

Nu kollas det schlager och slappas i soffan. Vilda klinkar på gittarren och Svea har gömt sig under täcket. En helt vanlig lördagskväll alltså :)

Over and Out

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar