torsdag 7 februari 2013

Crescent Giga 670 ska ta mig mot mina mål

Jag tror jag har bestämt mig, det är denna hoj som ska hjälpa mig att förverkliga mina mål och hålla mig i toppform (läs smärtfri)
Tyckte mig känna lite vårkänning här förra veckan men idag så verkligen kräksnöade det efter spinningpasset så cykelsäsongen är nog inte riktigt här än.

Motorsport byter in min cykel som jag köpte förra året - om det inte är någon som är intresserad av en toppencykel??? Det är en Crescent Anaris kolla in den på deras hemsida
Kontakta mig snarast om ni är intresserade. 
Har haft sån ångest över det köpet - det var ju en racer jag ville ha,,,

Gigan är helt i carbon så den dämpar vibrationerna så mycket som går för att vara racer och detta är ett krav för att jag ska kunna hålla på med cykel (som är det enda som jag KAN göra)
Den här cykeln kan jag ha i 10 år om jag sköter den (vilket jag alltid gör)

Och så är den jäkligt snygg med - det är en bonus :)





FAKTA

  • FÄRG:
  • VIKT 8,6 kg
  • FÄRG Vit Matt
  • ANTAL VÄXLAR 20
  • BROMSAR Tec Obvious
  • DÄCK TEC Scando 700X25C
  • RAM Carbon, integrerad kabeldragning
  • FRAMGAFFEL Carbon/Aluminium
  • VÄXELREGLAGE Shimano® 105®




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar