fredag 11 januari 2013

Det som skiljer agnarna från vetet är när,,,

,,,Man går upp vid halv sex för att hinna träna när kunde sovit till sju
När man sitter på en spinningcykel och trampar skiten ur sig själv med mjölksyra i benen och instruktören ändå vrålar ÖÖÖÖÖKA!!!!!
När man vaknar med sån träningsvärk som gör att man knappt får på sig tröjan men ändå ler åt skiten för man vet att då gjorde i alla fall passet igår någon nytta,,,

Men Varför gör vi så här då?
Varför utsätter vi oss själva helt frivilligt för blod, svett och tårar och en jäkla massor träningsvärk medan många kallar oss dumma i huvudet?

Jag vet varför jag gör det
Jag har målet på näthinnan varje träningspass
Jag vet att när våren kommer och det är dags att äntligen få ta fram cykeln,,, DÅ kommer jag kunna njuta från start.
Då har jag mina grismånader gjorda

Jag längtar till våren




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar