måndag 8 december 2014

Tentaångest och clownvarning på gymmet

Är sådär Måndagsvimsig som man kan vara ibland
Vad jag än gör så går det åt H-vete
På Cirkelträningen på gymmet fick minst en person sig ett gott skratt iallafall när jag på något jäkla sätt fastnade i mobilhörlurarsladden?? och höll på att göra en sån jäkla dundervurpa på löpbandet,,,
Men det bjuder jag på

Nu ska jag då iväg och tenta för ett A på Hälsopedagogiken
Inte sådär smart val av Larsson
Varför inte bara nöja sig med ett fullt tillräckligt C Eller E
Men då triggar jag igång mig själv och bara MÅSTE prestera mer
Inget bra drag och som jag måste bli av med
Vi har ju redan påbörjat den nya kursen och jag är rädd för att det kan bli rörigt

Känslan idag har ju inte varit super

Men nu är det bara att köra
Positivt tänkande!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar