söndag 1 december 2013

Idag för tjugo år sedan - Underbara Älskade

Hände något helt fantastiskt.
Som i ett slag förvandlades vardagen till något meningsfullt och underbart.
Det var nu det verkliga livet och ansvaret började.
Dagarna fylldes med mening och jag hade aldrig förr känt en sån stolthet.
En stolthet som än idag präglar känslan när jag tittar på dig.
Mitt älskade barn.
Min underbara Dotter - Amanda
Fortsätt vara Du
Låt ingen trycka ner dig utan fortsätt med det du tror på.
Idag fyller du Tjugo år,,,
Hur nu det är möjligt när jag bara är sjutton
Jag vet att du får vara mamma åt din mamma ibland- du ska veta att jag uppskattar din hjälp och stöd.
Ett stort Grattis på din tjugoårsdag
Jag älskar dig!

Dom bråda tonåren,,,

Stolt storasyster till Vilda

På semester på Öland

Fräknig sommartjej i Kroatien

Inte helt olik lillasyster

Vackra underbara Du

Älskar dig

Vill oxå lägga till ett Grattis till förlovningen
Må ni för alltid leva lika lyckliga som nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar