tisdag 20 augusti 2013

Windows 8 - Himmel eller helvete?

Jag har svårt att bestämma mig för vilket
Att jag var var tvungen att skaffa ny dator var ett faktum när den gamla höll på att brinna upp typ,,
Den PLUS det den stod på = skållhet
Att få hem en ny dator är ju lite som julafton men det som jag oxå fick på köpet var det nya Windows
Som jag än så länge inte är så sams med,,,
Men förutom det så är jag helnöjd
Jag hade satt upp lite "måste" för den nya datorn

  • Bakgrundsbelysning på tangentbordet
  • 8 GB
  • Numeriskt tankentbord
  • Och helst inte svart,,, (som DET skulle spela roll) Men JA när man får chansen att välja så!
För övrigt har skolan börjat för lillfisen igår -ettan!
Och hur gick det till?

På Gång då?  Ny header till bloggen - om jag får tid någon gång :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar