lördag 13 april 2013

Men Tjabba tjena hallååå

Har haft ett skapligt break från datorer,,,
Kände bara inte för det, har inte känt för något alls egentligen
Skyller på den sena våren och pissvädret som varit. Det har fått mig att må sämre än jag gjort på länge.

Men nu får det fanimej vara bra
Nu kör vi
Vare sig vädret vill vara med eller inte

Har börjat med dom "nya friska tagen" med att storröja och städa garaget
Det var välbehövligt
Det har fungerat som en återvinningscentral under vinterhalvåret när det varit för jobbigt, eller nåt, att åka ner för backen med skiten
Latmasken fick igen idag när ALLT skulle sorteras och köras ner - Uääääääää

Never more liksom. Jag har lärt mig läxan och har fått offrat en ledig lördag.

Men IMORGON mina vänner, ska jag cykla med CK Wimer för första gången.
DET ska bli kul.
Jag är lite nervös men det blir säkert bra


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar