fredag 7 december 2012

Om att vara totalt puckar som morsa,,,

Tänk att få dessa



När man haft dom här  underverken?
Man måste vara totalt puckad som morsa om man trodde att det skulle funka
Okej, såhär är det. Vilda ska på Disco ikväll- maskeraddisco.
Hon ska ha sin flamencoklänning som farmor köpt i Spanien, bra ju, no problems.
Till det kom till skor.
Till denna vackra klänning hörde ett par underbara små klackskor. I spanien har man en liten annan syn på klackar och små flickor.
Vilda har verkligen älskat dessa skor men nu går det inte få i foten-hur mycket hon än försöker. Alldeles för små helt enkelt.
Så jag köpte nya igår. Jag valde mellan två och tog till sist den som jag trodde skulle funka bäst - på foten.
Den andra skon hade dock en stor bred klack men inget som kan liknas med flamencoskon. Problemet var att jag trodde den var i största laget.
Men reaktionen lät ju inte vänta på sig om man säger så, hur kunde jag vara så dum????
Gråt och tandagnisslan.
Det var som att tvinga en sko-fetichist att gå utan skor,,,
Det var ju bara att plocka fram telefonen och ringa skoaffären för att be dom lägga undan dom glittriga "klackskorna"
Får hämta dom på lunchen idag.
Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

  1. Kul med maskerad disco för henne
    så fina skor (båda paren )
    Men visst kan jag förstå henne även om man som mamma faktiskt försöker göra rätt
    kan även höra min egen dotter hur hon låter vid dessa tillfällen
    Ha en bra dag /helg

    SvaraRadera