tisdag 10 juli 2012

Life as we know it

Har haft ett break med sociala medier ett par dagar men nu är jag tebax :)

Idag har vi varit hos farbror snyggdoktor Mikael med Vilda som vaknade igår morse totalt igensvullen i ansiktet av ett insektsbett.
Jag fick titta både en och två gånger för att konstatera att det verkligen VAR Vilda när jag hämtade henne från stackars mormor och morfar som oroat halvt ihjäl sig.
Jag menar hur stora är oddsen att nåt sånt ska hända när hon är just där?

I och för sig,,, Nu är det ju MIN familj vi pratar om och vi och otur - ja det vet ni ju

Näsan var typ dubbelt så bred och ögonen var pytte pyttesmå å insjunkna. 
Helt sjukt om ni frågar mig vad såna egentligen små förändringar gör,,,
Hon ser ut som ett annat barn och det ger mig en olustig känsla - för det ÄR ju mitt barn

Min älskade unge

Men nu har vi fått kortisontabletter utskrivna om hon skulle bli stucken mer och få andningsbesvär,,, Hua, de vill vi inte tänka på
                                                                                               
Vilda med förvridna anletsdrag
Viss skillnad
`


1 kommentar:

  1. Men oj...lilla tösen...
    Tänk att så små kryp kan ställa till det så där tråkigt...
    kram

    SvaraRadera